søndag den 15. august 2010

I gang med trappe

For at finde ud af hvor der skulle skæres i gulvpladerne til trapperne i tårnet, er jeg gået i gang med at lave en trappe - det bliver trappen i stueetagen og bliver brugt som skabelon til den anden trappe, der skal gå fra 1. til 2. etage. Jeg bruger trappe-anvisningerne fra Lea Frisonis bog: "Le grand livre de la maison miniature", for så slap jeg for at sidde og udregne diverse mål selv.

Her er første del af den to-delte trappe fra stueetagen:

Hvidmalet trappe med brunbejdset balsatræ 
på trinene. Der kommer også gelænder på senere.

1 kommentar:

  1. Den er virkelig blevet flot, din trappe! Jeg glæder mig meget til at følge med i hele processen, som jeg er sikker på, bliver enormt spændende!
    Nå, nu vil jeg læse lidt videre i din blog. Tak fordi vi måtte få den på dansk! Så får vi jo det hele med!
    Knus Eva

    SvarSlet